Zgodnie przepisami Prawa Telekomunikacyjnego z dnia 21.01.2013 dotyczącymi plików cookies informujemy, że ta witryna korzysta z plików cookies. W każdej chwili możesz dostosować ustawienia dla plików cookies w swojej przeglądarce. Rozumiem, zamknij.

Właścicielem sklepu internetowego jest firma „Malva-Mayek” prowadząca działalność pod adresem: Kustrzyce 26A, 98-160 Sędziejowice. NIP: 947-106-34-47, REGON: 100234522, Tel. : (42) 209 308 1, Fax (42) 209 309 1, adres e-mail: sklep@pastelplants.pl.

Sklep internetowy umożliwia zakup gotowych wyrobów poligraficznych i akcesoriów do mocowania etykiet. Dokonując zakupu konkretnego produktu nie jest możliwe umieszczenie na nim dodatkowych informacji lub zmiany tła, czcionki itp. W celu przygotowania produktów dedykowanych prosimy o kontakt z naszym biurem.

 

REJESTRACJA W SKLEPIE

W celu dokonania zakupów konieczna jest rejestracja w sklepie. Usprawni to proces realizacji zamówień a Państwu pozwoli na podgląd historii zamówień. Dzięki rejestracji będziecie Państwo otrzymywać informacje o naszych aktualnych nowościach i promocjach. Rejestracja w sklepie jest równoznaczna z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych. Dane osobowe klienta są wykorzystywane tylko i wyłącznie podczas procesu realizacji zamówienia oraz w celach promocyjnych i marketingowych naszej firmy. Dane klienta ze strony www.pastelplants.pl nie są udostępniane osobom trzecim. Klient może w każdej chwili zmienić swoje dane rejestracyjne i przez cały czas ma wgląd do tych danych. W trosce o bezpieczeństwo transakcji dane klientów umieszczone są na serwerze zabezpieczonym hasłem. Sklep wykorzystuje narzędzia informatyczne zapewniające bezpieczeństwo transakcji, jednakże nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne skutki naruszenia tajemnicy korespondencji będące następstwem działań dokonywanych z naruszeniem prawa przez osoby trzecie. Zakup w sklepie jest możliwy po zaakceptowaniu treści regulaminu. Złożenie zamówienia jest jednoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w Regulaminie.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Zakupy w sklepie odbywają się poprzez stronę www.pastelplants.pl. Zamówienia mogą być składane 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.

Zakup odbywa się poprzez funkcję dodania do koszyka. Mając dodane produkty do koszyka, można jeszcze modyfikować zamówienie (rodzaj, ilość itp.). Po naciśnięciu przycisku „Realizuj zamówienie” nie ma możliwości wprowadzenia zmian związanych z zakupem. Do kosztów zamówionych produktów doliczone są koszty dostawy ( wyłączając odbiór osobisty). O kosztach dostawy klient jest informowany po dodaniu produktów do koszyka. Ceny produktów w sklepie są cenami brutto i są podane w polskich złotych. Na życzenie klienta wystawiamy fakturę VAT. Podczas dokonywania zakupów prosimy o zaznaczenie opcji wystawienia faktury VAT.

Zamówieniach powyżej 2000 zł. brutto realizowane są w drodze ustaleń indywidualnych. Prosimy o kontakt bezpośredni, gdyż od kwoty 2000 zł. brutto stosowany jest przez naszą firmę system rabatowy.

 

WYSYŁKA

Wysyłka odbywa się średnio do 48 godzin od daty zaksięgowania przez nas płatności na koncie. W przypadku opcji „za pobraniem” – 24 godziny od daty zamówienia. Wysyłki są realizowane od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem sobót i dni świątecznych. Przesyłki wysyłane są Pocztą Polską lub kurierem. Możliwy jest również odbiór osobisty w siedzibie firmy: Kustrzyce 26A, 98-160 Sędziejowice w godzinach 8:00-16:00.

Dostawy są realizowane tylko na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

 

ODSTAPIENIE OD UMOWY ZAKUPU

Zgodnie z przepisami prawa, Klient ma prawo odstąpić od umowy zakupu dokonanego na odległość, bez podania przyczyny, w terminie 10 dni, składając stosowne oświadczenie. Oświadczenie i towar należy przesłać na adres siedziby firmy. Zwracany towar powinien być zapakowany w sposób, który nie pozwoli na jego uszkodzenie podczas transportu. Koszty zwrotu towaru pokrywa Kupujący. Nie podlegają zwrotowi artykuły noszące ślady używania.

Zwrot kosztów związany z odstąpieniem umowy zakupu jest przelewany na wskazane przez Klienta konto w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez naszą firmę zwracanego towaru.

 

REKLAMACJE

W przypadku składania reklamacji na zakupiony w naszym sklepie towar, należy poinformować nas o tym w formie pisemnej mailowo na adres sklep@pasteplants.pl lub faxem na nr (42) 209 309 1 opisując przyczynę reklamacji, zdjęcia itp. co ułatwi nam rozpatrzenie reklamacji. Reklamacje prosimy zgłaszać do 5 dni od daty dostawy. Reklamacje są rozpatrywane do 14 dni od daty wpłynięcia reklamacji. Klient jest informowany na piśmie odnośnie uznania bądź nieuznania reklamacji. W przypadku, gdy przesyłka dostarczona do Państwa jest otwarta bądź zniszczona, prosimy wypełnić protokół szkody wraz z kurierem sprawdzając zawartoś

i licząc ilość sztuk w celu stwierdzenia braków. O zaistniałym zdarzeniu prosimy o niezwłoczne poinformowanie nas telefonicznie pod nr (42) 209 308 1 lub mailowo. Uszkodzony lub brakujący towar zostanie Państwu dostarczony na nasz koszt a w przypadku braku na stanie, zostaną zwrócone pieniądze za zakup.

 

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Zastrzegamy sobie zmiany w Regulaminie, które wchodzą w życie 7 dnia od momentu daty wprowadzenia zmiany. Zastrzegamy możliwość zmian w cenach produktów, terminach obowiązywania promocji i cenach związanych z tymi promocjami.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

Wygodę i duży wybór metod płatności zapewnia Transferuj.pl
Facebook